Sleten lr vad?

Min kropp har slutat lyda mig när jag står i handbollsmålet, antagligen på grund av att jag har så ont i ryggen att den känns som ett enormt blåmärke efter alla smällar i golvet,men vilken jävla säsong det har varit..

Bytet till Heid för snart ett år sedan gav mig verkligen ett lyft och ny motivation och viljan tillbaks. Jag måste säga att jag spelar i världens goaste gäng, helt enormt vad ni betyder mycket. Trots att vi startade upp som ett hopplock spelare från olika lag och klubbar har vi verkligen blivt otroligt sammansvetsade och spelar riktigt bra handboll när vi vill.
Som igår t.ex, vi inledde matchen mot Aranäs helt värdelöst och låg under med 11-12 i halvlek. Men när vi väl spelade som ett lag kunde vi springa ifrån motståndarna och vinna matchen med 29-18. Rätt gott att slå sin gamla klubb trots lite hatiska blickar ifrån dem, däremot alltid kul att träffa dom gamla godingarna.

Idag lirade vi sämsta matchen på säsongen, mot GKIK, mer än att vi vann med 28-17 behöver ni inte få veta. Men känner verkligen att det är dags att göra något åt min rygg, annars kommer jag verkligen inte klara av sista träningarna i skolan alls.

Ska ta och gå å lägga mig och tagga inför morgondagens skoldag, kanske inte så mkt att tagga för, men det krävs motivation för att gå upp på morgonen och ha historia... Sov gott alla!

Take care!
E / !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0