Tisdag!!

Hm, idag har varit en slapp dag fast egentligen inte.. eller nått!
Hade programmering i morse och det var ju sådär spännande, som vanligt, efter det hade vi svenska och engelska och gjorde lite nytta iaf, på matten hann jag nästan bli helt klar med läxan och historian kmr jag inte ihåg något av för jag lyssnade inte alls..

Vi har bestämt färger till klassrummet idag också så det blir nog jätte fint när det blir ordninggjort på fredag! Andréa och jag står för gardinerna så när resten av klassen målar så går vi på IKEA! kul!

Sen har jag vart i heidhallen några timmar och packat påskägg och ätit godis! Så om ni vill köpa påskägg 700g för 65kr lr 500g för 45 kr, hör av er!

Imon har jag gbg-körning, får väl se hur det går och sen till skolan för att ha biologi och matte. Sen hem och träna inna älsklingen kommer! puss på det!

Nu ska jag sova!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0