Torsdag, en bra dag!

Det är så det står till, idag har vart en riktigt bra dag! Jag vaknade en halvtimme innan klockan skulle ringa och var både pigg och glad, bättre start kan det inte bli!
Kunde dega riktigt rejält innan jag skulle ha körlektion. Körlektionen gick riktigt bra och jag var nöjd, Sen bar det av mot skolan och jag kom nästan lagom till lunchen, god mat var det också, för ovanlighetens skull!
Efter att jag ätit mig riktigt mätt var det matte som gällde. Och rejält med plugg blev det, börjar äntligen släppa lite nu, det är helt sinnes vad matteD ska va svårt. Kunde tillochmed gå lite tidigare för en gångs skull, sket i programmeringen också.
När jag kom till Kungsbacka mötte jag Hanna och frågade om hon ville fika med mig och Mikael och det ville hon! Så det blev en riktigt mysig stund på Linnéas med två människor jag tycker om väldigt mycket! Puss på det!

Nu sitter jag här hemma och har faktiskt pluggat ytterligare lite matte, ska ta tag i biologiläxan nu, och käka lite mat.

Take care!



Kommentarer
Postat av: Hanna!

aaaaw tack gumms!

2009-03-26 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0