Torsdag !

Nu är det snart helg igen!!

Igår kväll hade jag och älsklingspojken min filmmys! kollade på Tarzan 2 och Space Chimps, skoj skoj! Barnfilmer är bäst!
Hade jätte mys igår kväll och eftersom jag tagit ledigt från skolan idag så kunde vi ligga och sova enda till 9 i morse! Eller iaf jag gick upp då, tog mig en dusch, gjorde mig i ordning och käkade, skulle ju samlas inför halkan vid 10.30 nere på körskolan. Fick upp Mikael vid kvart i tio och då var han inte nådigt pigg! haha, stackarn! Sen skulle han ha utvecklingssamtal och jag till körkskolan så blev sällis en liten bit på vägen.

Halkan gick as bra, och var jävligt skoj! Däremot var det mindre kul med snöstormen ute på Stora Holm, vilket gjorde allt lite svårare, så idag har jag både spunnit, snurrat, slirat och allt annat okontrollerbart med bil! Jätte kul att jag fick köra med Lousie också!

Näh nu ska ja kolla andra avenyn innan ja sover!

Take care!
E/!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0