Ullared !

Idag har vart en bra dag! Gick upp 8 för att åka till Ullared med pappa och mamma!
Jag och pappa hämtade mamma i Varberg eftersom hon hade vart på kurs med jobbet, sen övningskörde jag hela vägen till Ullared, där det var fullt med bilar och svårt att hitta parkering, men ändå ingen kö in till Gekås. Köpte monsterhöga skor och vardagspumps på skoaffären, jag köpte också studentpresenter till Sandra och Mikael. Inne på gekås köpte jag en hel jävla massa saker, orkar faktiskt inte rabla upp allt..
Ibilen hem ringde det en tjej från modellab så på fredag blir det modefotografering med bla Andréa, skoj skoj!

Nu ska jag fortsätta titta på film med min nya DVD!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0