Uppdate

hmm, jadu.. det är inte mycket som händer den här veckan faktiskt.
Idag skrev jag mitt förbannande fysikprov idag, kunde ge svar på kanske hälften av frågorna, jävligt svårt prov, men klarar jag G så är jag faktiskt nöjd! Slutade redan vid 13.00 idag och passade på att bege mig till valhalla för att titta en snabbis på uttagningarna innan jag gav mig av hemmåt. När jag kom hem slängde jag ihop lite käk eftersom jag har körlektion om en halvtimme, så ska dra mig dit om några minuter.

Ikväll ska jag bara dega, inget ska få störa min degkväll, inte en enda skoluppgift! Lite vila kan jag behöva nu efter några dagars slit till fysikprovet.

Imon börjar dagen med morgonträning i valhalla, sen kommer jag vara kvar där för att döma och vara ledare på intagningarna, slutar väl där vid 12.00 nån gång, och kommer inte dyka upp på idrotten för den som vill veta.
Borde sitta lite på körskolan imon också så jag får klart alla teoritester snart, men får väl se vad som händer, träffa min pojk imon hade ju inte varit fel, men som sagt får se vart dagen tar mig.. Mer än till heidhallen förståss, träning såklart!!!

Take care!
! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0