1a maj!

Dålig uppdatering den här veckan, men har varit så mycket annat roligt att göra än att sitta inne vid datan.
I onsdags hände inte mycket, slutade tidigt och åkte hem och solade en stund, åkte sen till Mikael och myste på deras altan.
Igår (torsdag) slutade jag också tidigt, skrev matteprov som jag tror gick bra faktiskt.  köpte mig ett par nya shorts innan körlektionen. Sen drog jag äntligen hem, stressa som en idiot när jag gjorde mig i ordning, sen åkte jag till Mikael för att sen åka in på kortegen, där träffade vi Andréa och Pajen. Kortegen var riktigt trevlig och vädret gjorde det ju inte sämre. Vi mötte upp med Niklas, Sebbe och Robin efteråt och bestämde oss för att sätta oss på Victoria en stund. Sen flöt väl kvällen på och trött som jag var blev det rätt tidig hemgång vid sisådär halv 2. Jag och min mindre nyktra älskling åkte hem till mig för att sova, och sov det gjorde vi!
Idag vaknade vi rätt tidigt faktiskt! Men Mikael har somnat igen, så nu ligger sötnosen i min säng och sover, ska väcka honom nu så han inte missar bussen! Fest ikväll med massa underbart folk också! ska väl ta och börja fixa så smått snart.. uppdaterar imon hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0