aranäsopen dag1

Imorse var det samling 8.00 på inlag för att lira gruppspelet i aranäs open.
Första matchen mot Ljungsbro 9.00 gick bra och vi vann tillslut med 21-5 trots halvkasst spel, lite sega sådär på morgonen.
Andra matchen gick tråkigt nog inte våran väg, med grönklädda Önnered som motståndare blev matchen tuff men jämn, där vi både tappade och tog i kapp under samma halvlek. Matchen slutade med fyra måls förlust.
Tredje matchen gick desto bättre igen, vann vi denna match mot Kärra skulle vi iprincip vara klara för A-slutspel. Matchen började segt och vi var riktigt loja men i slutet av första kunde vi rycka och hålla ledningen hela vägen och till slut vinna med ett par bollar.
Sista matchen för dagen var mot Bollebygd och vi har nog aldrig spelat sämre men trots vår sämre insatts vann vi med väldigt mycket, och det betydde att vi nådde det A-slutspel som vi siktade på från början. Gott kämpat brudar!

Kvällen kommer spenderas med världens bästa Mikael, en godispåse och såklart Tv'n! Om det blir eurovision song contest är däremot osäkert, vi kollar nog hellre på en mysig film.

Imon är det slutspel som gäller och det innebär semifinal 10.30!


Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan det är dags för käk! mitt ansikte bränner som bara den efter all sol jag fått på mig idag! Massor av nya fräknar igen, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0