aranäsopen dag2 och måndag

Ja, det blev ingen lång rad av slutspels matcher som när man var yngre. Spelade ju semi direkt och vi åkte på storstryk eller ah nästan iaf, förlorade med 8 bollar mot Önnered2 som senare vann finalen mot Önnered1. Efter matchen gick jag och min med tvingade pojk runt och kollade lite. Träffade Thielen och passade på att kolla när hans bror spelade en skit bra match mot Kärra i A-pojks åldern.
Vi gick hem efter nån timme för att jag skulle hjälpa Mikael med matteB och totalt satt vi i 4 timmar med den där jävla matteboken. Vi tog ju lite små pauser emellan åt för att äta mat och kolla på film.
Vi såg "YESMAN" som faktiskt var riktigt bra, det fanns ett rätt bra budskap i filmen måste jag säga, men det får du klura ut själv när du ser den!
Tillslut somnade vi båda två och vi vaknade inte förrän halv 9 och då var det dags för Mikael att åka hem, tråkigt nog.
Där slutade min söndag och efter lite käk gick jag och la mig igen.


Idag är det måndag, en seg måndag. Jag är så förbannat förkyld efter helgen så en morgonträning hade varit alldeles för påfrestande för min hals, så det blev sovmorgon, även det är skönt ibland.
Eftersom matten är slut för i år så vart det fysik först på schemat, och trots att jag inte öppnat fysikboken på över en månad så lyckades jag förstå några uppgifter iaf.
På den långa håltimman passade jag, Nanorta och Nico på att göra reflektionsarbetet av fredagens idrottslektion och vi hann precis klart innan biologin började. På biologin hände inte mycket intressant eller så gjorde det, kommer inte ihåg.

Åkte hem efter skolan och vände, det blev en mysig eftermiddag med Sandra, kul att få snacka av sig lite över en fika. Köpte ett par sandaler också, riktigt snygga!

Kom hem ännu en gång och har precis skrivit klart mitt ergonomiarbete som blev 4 sidor långt tillslut, gaah nu är jag helt slut i huvudet. Kollar på Pretty Woman, hur gott som hellst! Har sovmorgon till 10.40 imon också så det blir NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0