Fullt upp men inget att göra?

en snabb uppdate av gårdagen är alltid kul! Skola som vanligt, hade iof sovmorgon och fick dessutom sluta tidigare, det var riktigt skönt. Sen bar det av hemmåt för lite käk. Väl hemma passade jag på att städa ur bland alla mina papper, pärmar och annat skräp eftersom jag hade så gott om tid.
Åkte till heidhallen för att ha fysträning, och jo jobbigt blev det, så underbart att äntligen dra igång fysen ordentligt! Tråkigt nog har jag ingen träningsvärk idag...  och mycket mer än detta hände inte igår

Idag blev det ytterligare en sovmorgon, lika skönt idag med även om jag hann vakna en massa gånger innan klockan ringde vid 10.00. Kände inte för att gå på historian i morse när jag redan fått mitt slutbetyg. Åkte istället med mamma till gemini för att kolla på smycken. Köpte armband och örhängen. Mamma köpte sig ett jätte fint halsband och hon ville även köpa en studentpresent till Sandra så det gjorde vi också.
Sen åkte jag till skolan för att plugga lite fysik, duktig var jag som pluggade i 1,5 timme innan jag åkte hem igen.
 
När jag kom hem passade jag på att dega i solen en stund innan jag städade badrummet. Efter det blev det käk och biologi plugg. Nu har jag tröttnat på biologin och passar på att prata med Andreas som har åkt hem till USA igen.


Ikväll blir det vila eftersom träningen är inställd och min förkyldning aldrig vill försvinna när jag tränar jämt.

Avslutar inlägget med lite egobilder också.



Mitt fina armband som jag köpte imorse!



outfiten idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0