Kort skolvecka - det gillar vi!

Jaha, då var denna skolveckan slut och det innebär lång helg, underbart!
Idag har jag inte gjort mycket för världen, gymmade bål/armar på morgonträningen och det var ju iof ganska duktigt av mig.
Hade svenska/ engelska eller nått som första lektion och vi gjorde absolut inget vettigt alls. Fick tillbaka nationellaproven i engelskaB och jag lyckades skrapa ihop VG på alla delprov så slutbetyget lutar åt ett VG.
Gick ner och käka lunch och vidare ut på skolgården för att spela lite kort innan vi skulle få reda på våra betyg från nationella i matteD.
Jag tyckte ju att jag skrev ett utav mina sämre prov på nationella men icke sa nicke! Det gick istället långt över mina förväntningar och jag prickade ett VG med marginal, VG gränsen låg på 26poäng varav 7 VG-poäng och jag skrapade ihop 29poäng varav 12 VG-poäng, och tydligen hade jag bara ett VG-poäng för lite för ett MVG! Skräll säger jag bara, tänk att all den jävla matten jag gjort i år har gett resultat och visade sig vid precis rätt tillfälle, grym är jag! 

Aja nu ska jag slänga i mig lite mat och åka till träningen, ev utgång senare ikväll också, puss på det! Det är en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0