Lördag - en bra dag!

Kom hem från krogen kl 4 i morse och då hade solen redan gått upp, lite lustigt! När jag kom hem slocknade både jag och Sandra direkt och vaknade vid 10, pigga och glada!
Käkade frukost och begav oss sen till freeport eftersom Sandra skulle jobba och jag köpa lite kläder och även morsdagpresent, hittade precis det jag var ute efter och det var ju bra!
Sen åkte jag hem och käkade god mat med mamma och pappa. Eftermiddagen spenderades senare på en ö, dit vi tog båten, guuud vad jag älskar när vinden blåser rätt i ansiktet, solen steker och vågorna gungar, perfekt eftermiddag måste jag säga! Var iof helt slut när jag kom hem. Eftersom jag var två timmar ifrån att dygna igår och endast sov några få timmar i morse så känns det verkligen skönt att snart gå och lägga sig och sova hela natten, så fort filmen "fyra bröllop och en begravning" är slut ska jag dra mig mot sängen, det känns välförtjänt efter en dag som denna!

Imon ska jag hem till min älskling och tvinga upp honom ur sängen för att jag absolut vill ha med honom ut till havet! Mysig dag hoppas jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0