Måndag

Jaha, då vart det måndag igen, tråkigt nog, längtar som attan till sommaren nu! För övrigt har måndagen vart lugn, teori på morgonträningen, genomgång av ett matteprov på matten och sist en långsam biologilektion.
Gick ner till idrottssupporten efter skolan och Jenny kollade på min armbåge som inte läkt efter ett år av rehabövningar, jobbigt. Fick kinestejp nu som förhoppningsvis ska få kroppen att reagera åt rätt håll.
Åkte hem och käkade och somnade på soffan för att senare åka till träningen, jag älskar att träna med mina underbara brudar, ni förgyller mina dagar!
Sen hem för dusch och käk, kollade på talang alldeles nyss och satt med gåshus och kollade när en 11åring sjöng "I'll always love you"( http://www.youtube.com/watch?v=8-V_9gUe3mw ) helt klart värt att kolla på!!
Nu är det däremot dags för sängen, God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0