Men grr..

Jadu, tisdag-onsdag har gått väldigt snabbt, men något vidare bra dagar har det inte varit, tyvärr.
Tänker inte hänga ut mina problem på en blogg så dom som är intresserade av att veta hur jag mådde i tisdags kan ju fråga mig istället!
Idag spelade vi slutspelet på gymnasieSM och trots bara en förlust i gruppen igår kom vi 3a av 4a på målskillnad och därmed rök chansen till guldmedaljen. Vi fick istället spela placeringsmatcher och slutade som 10a av 14, total flopp. Men det braiga va ju att det inte gick mycket bättre för Aspero och därmed floppade båda storfavoriterna, tråkigt nog. Riktigt tråkigt var det när de som vi vann över i gruppen faktiskt lirade i finalen, seeegt! Men aja, man kan inte vinna jämt trots att man vill!
Hade nådigt ont i kroppen när jag kom hem, t.om under fotsulorna, gaah jobbigt!

Älsklingen kom hit efter att jag lirat klart och han hade vart duktig och gjort prov i skolan, weeei! Han är verkligen underbar på alla sätt som går! Egentligen skulle han bara varit här en liten stund eftersom han skulle vart hemma och plugga istället, men bara för att jag verkligen behövde honom idag, fanns han där och åkte inte hem förräns alldeles nyligen.
Vi bestämde myshelg också, ska bli så skönt att bara vara han och jag, utan alla kompisar för en gångs skull (misstolka inte)! Jag är så kär i min Mikael, helt klart bästa känslan! 

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0