Och så var det söndag...

Min helg har vart rätt bra faktiskt..
Fredagkvällen bestod av god mat och myskväll med mamma och pappa som hade massor av skoj att berätta om sin resa. Underbart att de äntligen är hemma! Trots allt har jag saknat mina päron!

Lördagen började med en välförtjänt sovmorgon och sen färgade jag min hemska utväxt så nu är jag blond igen. yes!
Åkte till älsklingen efter att jag och mamma ätit mat för att ha en riktig mysig eftermiddag och kväll. Men eftermiddagen blev väl sådär, jag var lite grinig på min man och bakade kladdkaka istället för att vara trevlig, men kladdkakan var jävligt god!
Kollade på handbollsfinalerna på tv också, tråkig dammatch där sävehof stod som värdiga vinnare efter slutsignalen! Herrmatchen var desto roligare, spännande hela vägen men grymt att Alingsås kunde plocka hem guldmedaljen!
Sen blev det en riktigt bra myskväll med tacos, film (my best friend´s girl och she´s the man) och älskling! Somnade sent och vaknade tidigt som vanligt, passade på att ta mig ett bad och äta frukost innan jag la mig i sängen hos mikael igen. Och myst har vi gjort hela dagen, fram tills nu när han sitter och lirar cod med petter, ska väl ändå snart åka hem och försöka skriva lite på idrottsarbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0