Onsdag

Nu har det vart två rätt värdelösa dagar i skolan.
Igår hade vi inga lektioner för det var nationella i varenda klassrum typ och det slutade med att jag skrev klart svenskareferatet och pluggade lite matte innan jag drog hem för att ladda inför träningen. Köpte nya löparskor som funkar perfekt! Kul med riktig handbollsträning igår också!

Idag var en rätt seg dag också, hade "morgonträning" 7.30 och det enda vi gjorde var att fylla i en enkät från SHF och var klara redan 8.00 så satt i degrummet i en timme inna frullen öppna. Sen gjorde jag det muntliga nationella i engelska och det gick riktigt bra faktiskt! Pluggade en hel del matte innan jag drog hem vid 12.30.
Kom hem och la mig för att sova direkt, underbart! Vaknade igen vid 16.00 och passade på att plugga lite mer matte, så nu känns det faktiskt rätt okej inför morgondagens nationella, hoppas jag iaf!

Nu ska jag hitta på något kul att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0