segt...

Nu har det inte blivit något bloggande på några dagar eftersom jag tillbringade hela min helg (fredag - söndag) i hallsberg eftersom det var järnvägen cup där. Det blev en tredje plats denna helgen också, och även denna helgen åkte vi ut i semin mot det laget som vann, men så är det.
Förövrigt har det faktiskt inte hänt så mycket mer, var hos mikael efter skolan igår och myste lite, kollade även en halvlek på IFK-matchen, stackars mig!
Idag har inte hänt något kul alls, svenska, engelska, fysik och historia på schemat och det känns som om man bara sitter av tiden bara för att man måste, vi gör inget vettigt alls, förutom på fysiken som vi ska ha prov i nästa vecka.
Mitt huvud har nog redan gått på sommarlov för jag orkar ingenting i skolan för tillfället därför var det skönt att avsluta dagen med film. Vi såg klart Hotel Rwanda på historian och sen bar det av ut i spöregnet. Sprang fort som satan till tåget för att hinna med ett tidigare tåg och dessutom slippa vara ute i regnet så länge, och det lyckades alldeles utmärkt.
Nu har jag vart hemma i drygt en timme och det enda jag har gjort är ätit och bytt om till träningskläder. Handboll och fysträning är vad som gäller ikväll, ska bli riktigt skönt!!!

Näh nu räcker det med bloggandet, ska försöka hitta på något roligt innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0