Soliga torsdag!

Till att börja med får ni en sammanfattning av gårdagskvällen..
Fysträning som bestod av medicinboll och intervallträning, satt gött i kroppen men har tyvärr ingen träningsvärk idag.
Var hemma vid 21.00 och ägnade några minuter till att fixa till mig innan det blev utgång med lite folk. Eftersom Kungsbackas gymnasietreor fick sina betyg satta idag var det fullt med firande i hela stan och träffade massor av trevligt folk. Spenderade ändå större delen av kvällen tillsammans med Mikael, Thielen, Seb, Rasken, Rickard och Falk, roligt var det! Gick hem vid halv 2 när rumpan stängde, orkade inte köa till Esters som var ända stället som hade öppet längre.
Natten spenderades i min varma sköna säng tsm med världens bästa pojkvän.

Vaknade brevid en varm och mysig pojk i förmiddags och vi ägnade större delen av dagen på terassen! Solade och myste i värmen, det var välförtjänt säger jag bara! Tyvärr åkte han hem tidigt och jag ägnade resten av dagen att läsa "sjöjungfrun"  som är en skit bra bok av Camilla Läckberg.

Nu sitter jag och kollar på Dirty Dancing 2 och jag bara njuter av åsynen av Diego Luna, snygging är han!
Ska fortsätta att mysa för mig själv framför Tv'n, ha en trevlig kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0