Tisdag

Sovmorgon till 10.40 är aldrig fel, och inte i dag heller.
Första lektionen bestod av ett svenskaprov som jag absolut inte hann plugga till igår eftersom jag var duktig och skrev mitt idrottsarbete på 4 sidor. Så det gick väl som det gick, kunde ju iaf svara på hälften av frågorna.
Sen hade vi fysik och historia, på historian kollade vi på Hotell Rwanda och hade betygssnack, ett VG får jag i slutbetyg, tråkigt nog när jag kunde fått det där MVG't om jag bara kämpat lite till. Aja får väl nöja mig ändå!
Drog hem innan filmen var slut eftersom vi ansåg att lektionen var slut.
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 8 eftersom jag då ska bege mig ner till Drottning blanka för att kolla på Sandras kläder på skolans årliga modevisning.
Får försöka hitta på något vettigt att göra tills dess, tänkte väl käka lite och bara dega hela eftermiddagen. Gott e de!


Eftersom jag inte gör något vettigt så tänkte jag dra till med en dagens outfit!


 


ZooYork t-shirt frånHhollywood
Hummel ziptröja från Reddevil
Only jeansjacka från C&C
Jeans shorts från BikBok
och... Gråa converses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0