Torsdag!

Det börjar närma sig helg och dessutom Aranäs open! Men iår gör jag denna turnering i Röd/svart och inte Blå/vitt som tidigare. Ska bli jävligt kul att spela med mina goa heidbrudar!
Men innan dess ska det hinna vara fredag.

Idag har jag förövrigt inte gjort så mycket hittils. Skrev mitt nationella i matte D och det tog väl ungefär 3 timmar, träsmak i rumpan vill jag lova! Sen vart det käk och kortspel innan idrottssupporten öppnade kl13.00. Fick min armbåge omtejpad och det känns faktiskt som om det hjälper och det är ju bra!
Kom hem för en timme sen och har inte gjort mycket vettigt sen dess, tiden bara rinner iväg. Träning ikväll också, ska bli lika kul som vanligt. Hemma rätt sent så blir sängen direkt då.

Imon (fredag) börjar morgonen med maxpulstest, weei! Eller inte, ursch jobbigt. Annars imon så händer det inte mycket. Biologi som första lektion och sen ska jag, Nina och Nico hålla i en idrottslektion, och vi ska få alla att svettas!
Imonkväll blir det förhoppningsvis mys i soffan med godis och film, tidig kväll blir det också eftersom vi spelar tidigt på lördag. Men mer om det senare..

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0