Update av helgen!

I fredags var det fest hos mig, och enligt mig var det en rätt lyckad fest utan spyor och massa jobbigt att städa!
Kvällen började lugnt med emelies korvgrillning och brännboll som mitt lag vann, såklart! För jag är ju så grym på brännboll (inte), men jag slog längre än Mikael och det var viktigast!
Sen drog vi hem igen och snacket och drickan flödade, eller nått, kul vare iaf! Självklart vart det dans och musik också hur bra som hellst! Däremot är kullavik/billdad folket för fina för att dansa, töntigt måste jag säga!
Eftersom vi drog igång så tidigt slutade vi rätt tidigt men rätt skönt det med när jag var svintrött.. Men efter att de flesta drog valde Mikael att försvinna en lite stund så jag, Sandra och Rickard leta som idioter efter honom. Speciellt Rickard var orolig eftersom Mikael hade hans snus och cigg på sig! "SAY WHAT?, Maaahgaaad" var uttryck som Rickard flippade runt med en kvart, skoj vare, eller hur Sandra?! Mikael hade egentligen inte försvunnit utan bara gömt sig inne i Filips rum för att kolla på Pirates of the carabean. När vi lyckades få ut han därifrån startade dom andra en ny film men jag somnade innan så där slutade min kväll..
Efter kvällen är för er som inte vet mitt nya smeknamn Findus eftersom Mikael kallas Pettson, fiffigt va!

Vaknade igår morse(lördag) utav att jag hade Mikaels fot i ansiktet?! Inte så mysigt faktiskt, men fick honom att vända på sig så jag kunde somna om igen. Gick upp rätt tidigt ändå och det blev rostat bröd till alla! Sen åkte boysen hem, medans jag och Sandra begav oss till Grönabur för att bära ved. Sen åkte vi till Sandra och degade resten av eftermiddagen och kvällen! Somnade tidigt vilket var riktigt skönt!

Imorse vaknade jag utav Sandras bror Lukas, alltid trevligt! Åkte från Sandra och kom hem och möttes av en rejäl rök och öl lukt. Mumma! Filip hade nämligen lite fest hemma igår så hela förmiddagen ägnades åt städning, inte kul! Men mamma och pappa får ju iaf ett rent hus när dom kommer hem! Nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt och plugga körkortsteori!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0