091104

Nice dag idag måste jag säga. Hade endast morgonträning i skolan, sen slutade jag.
Åkte då in till nordstan för att hitta en jacka, men icke. Jag åkte istället till KBA och köpte en jacka på Kungsmässan, den är faktiskt riktigt fin.
När jag kom hem hamnade jag framför tv'n med mamma och Filip som är hemma och sjukar sig. Vi kollade på en rolig film, som jag dock inte hann se klart eftersom jag skulle åka till vårdcentralen och vaccinera mig mot "baconsjukan". Efter en timmes köande fick jag äntligen min spruta och så kunde jag åka hem igen.
Sen jag kom hem för andra gången idag så har jag kollat på Project Runaway och Hannah Montana samt försökt plugga lite matte, sjuuukt svårt!

Nu ska jag se klart filmen jag påbörjade tidigare, sen blir det pankakor, Andra Avenyn och True blood. Ganska soft kväll helt enkelt!


BTW, det är bara 2 månader kvar tills jag fyller år !!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0