091111

Gårdagen spenderade jag först i skolan, sen blev jag hämtad av Mikael och åkte hem till honom och myste innan matchen.
Matchen vann vi mot GKIK med 23-12, riktigt tråkig match och efter matchen bar det av direkt hem till sängen.

Imorse var det uppgång tidigt för att åka till morgonträningen, handboll på schemat idag. Därefter frulle och fysik innan jag åkte hem.
Eftermiddagen har jag spenderat tillsammans med min engelskabok, inte särskillt kul, men nu kan jag iaf översätta texterna och alla övningar inför morgondagens prov. I drygt 3 timmar har jag pluggat så nu får det vara nog för en stund. Måste sätta mig ner med matten sen om jag orkar, prov på måndag och ett G vore ju bra.
Nu blir det nog deg en stund iaf sen får vi se vart tiden för mig...

Och Sandra dissade "Edward Cullen" xD sjuka människa! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle tatt hans nummer :(:(

skitocksa!!

2009-11-11 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0