091116

Idag är det måndag och jag har verkligen varit usel på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har gjort så mkt annat.. Men en snabb genomgång av helgen kan ni ju få.

Fredag: Hade morgonträning 7.30-9.00 som vanligt och därefter den otroliga håltimman på nästan 5 timmar. Så jag, Andréa, Erik och Gustav begav oss till mässan för att kolla in kunskap och framtid. Jag fick asbra information och är nu helt inne på Arkitektur i Lund, men vi får väl se. Sen umgicks jag med Marcus och C.O fram tills deras buss gick vid 14.00 och då träffade jag min älskling på stan. Vi gick en sväng och kollade lite, sen åkte jag hem för att äta och direkt iväg till träningen. Efter träningen blev det Idol och mys i soffan med Mamma och pappa.

Lördag: Spenderades till största delen i en bil fram och tillbaks till Uddevalla. Vi mötte Kropps borta och då gick ju hela dagen åt. Vi gjorde ju inte våran bästa match och det straffade sig, en sur förlust blev resultatet.
På vägen hem plockade jag upp Mikael så att han fick avnjuta kvällen hemma hos mig. Vi kollade körslaget, åt godis och tittade på Kenny Starfighter filmen innan vi däckade bägge två.

Söndag: Ingen riktig sovmorgon idag heller, stackars älskling som var tvungen att gå upp. Men han fick ju iaf skjuts hem när jag åkte till Heidhallen för att samlas med B-laget. En bortamatch till den här helgen och denna gång väntade Skara. Vi fick t.om åka Elfsborgs buss, de ni! Bussresan upp var trevlig, vi hade som vanligt en quiz som Magnus satt ihop och vi snackade taktik. Matchen gick sådär, något hände i halvlek. Jag är oavsett resultat väldigt nöjd med min insatts, nu är faktiskt den riktiga debuten gjord! Fick stå hela andra halvlek och kan inte annat än att vara nöjd.

Måndag: Otaggad som fan på att gå upp och träna, men jag kom iväg ändå. Körde ett jobbigt bålpass och har redan träningsvärk i magen. Hade matteprov i matteE idag också, och bra gick de då inte. Jävlar vad svårt det var. Och jag som inte haft tid att plugga på hela helgen. Hm, ett G är jag jävligt nöjd med iaf! När jag kom hem blev det avlämning av träningsväskan och sen iväg till UM. Hem igen för att mätta magen och eftersom det inte var någon träning idag så tillbringas kvällen framför datorn.

Idag är det även Andreas födelsedag! Grattis på födelsedagen snygging, och hoppas du gör nått grymt kul =) Saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0