Äntligen fredag!

Ja, äntligen fredag, och det är såååå skönt. Mår fortfarande inte jätte bra eftersom jag fortfarande har biverkningar från vaccineringen. Huvudet är sprängfärdigt och jag har fruktansvärt ont i min vänstra arm/axel, men det ger sig.

Dagen förövrigt har väl varit hyfsad, först morgonträning sedan frulle och håltimma. Behövde dock inte gå på svenskan så åkte hem när de andra började sin kemilektion. Sen jag kom hem har jag pluggat lite och städat toaletten.

Nu sitter jag och kollar på Project runaway som vanligt vid den här tiden, och sen är det Hannah Montana.
Ikväll blir det deg för ovanlighetens skull, Idol, god mat och mys i soffan ska bli väldigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0