bad romance

och så var det fredag, nice!

Började halv åtta som vanligt, men med teori istället för träning. Idrottsskador var det som gällde och lektionen i sig var väl rätt flummig. Hasse (som är lärare på id) snackade om tejpningar och ljumskskador i drygt 45minuter, sen slutade vi. Då satte vi oss i degrummet eftersom frukosten inte öppnat än. När frullen öppnade käkade vi och satt ett bra tag och snacka skit. Sen pratade jag med Lena och fick gå hem istället för att sitta i skolan i 4timmar innan lektionen.

När jag kom till Kungsbacka så tog jag mig en vända till Freeport för att kolla julklappar, såg en del smått och gott som kan vara intressant, men köpte inget idag.

Nu har jag varit hemma i drygt en timme och inte gjort alls mycket, det kurrar lite i magen så det är nog dags för lunch nu iaf.

Ikväll blir det bara en massa mys och gos med min älskling (hoppas jag) !! Idol också såklart! Vad ska ni göra ikväll och i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0