Inväntar träning

Idag är jag nöjd, riktigt riktigt nöjd! Lämnade in ett helt färdigt CV på engelskan och dessutom en "uppsats" om jul och midsommar, så nu är nästan all engelska för mig avslutad för den här terminen. Eftersom jag skall vara på Universeum de två sista skolveckorna så missar jag inte allt för mkt om jag verkligen ligger i och jobbar hårt nu.
Hade Fysik prov för några timmar sen också, och det gick verkligen över förväntan, kändes inte som om det var några frågor som jag absolut inte kunde iaf, sen får vi se vad betyget blir! Sist idag hade jag matte och jag körde på och blev klar med läxan tills på måndag, gött!

Nu sitter jag i skolbiblioteket och väntar på att kunna åka till hallen för att träna, hinner inte hem så får hitta på nått här, facebook och bloglovin funkar som tidsfördriv. Tror ändå jag ska åka ner till stan och kolla efter julklappar, men får se.

Imorgon är det fredag och jag längtar tills imonkväll, då kommer älskling hem! puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0