måndag...

Jaha, måndagskväll och här sitter jag och ska alldeles strax gå och lägga mig. Har inte alls gjort allt jag hade planerat att göra idag och det gör mig lite smått stressad. Aja, det löser sig väl.

Hade iaf ett roligt mv-pass på morgonträningen idag och sen tempohandboll, ber om ursäkt för att mina utkasst sög, men så är det ibland. Därefter var det underbart med frulle, så hungrig som jag var. Hade matte sen, Bengt var frisk och det var dags att ta nya tag och börja med det avslutande kapitlet i kursen. Hann med hela läxan på lektionen och slapp iaf att ta hem den.
När jag slutat åkte jag direkt hem för att sova, jösses vad trött jag var efter att ha sovit oroligare än på länge natten tills idag. Aja, gick iaf upp vid 14.30 igen och satte mig för att läsa på lite fysik. efter nästan en timmes konstant läsande och uppgiftslösande avslutade jag och käkade mat.
Åkte till träningen efter och vi fick spela helplan hela tiden, yes, äntligen!! Efter träningen blev det ett snabbt mellanmål för att sen åka vidare till bukärrshallen för att träna målvakterna i Särös 95-96. Det var skitkul att få vara tränare och det kändes verkligen som om tjejerna uppskattade det.
När jag kom hem blev det kvällsmat och TV, och nu blir det sängen igen!

Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0