mysdag

För första gången på över en månad så skiner solen, helt perfekt höstväder, även om det nästan är 10grader varmt!

Idag har jag återigen varit duktig trots att jag är ledig.
Jag har nämligen städat hela mitt rum, städat duschen och diskat. Dessutom har jag pluggat ytterligare engelska, så nu kan jag hela texten utantill som är läxa till tisdag.

Om en liten stund ska jag gå ner och möta mamma vid tåget så ska vi åka in till stan för att kolla efter mönster till min balklänning, sen lär det säkert bli en fika och annat mys också. Sånna dagar när man får ha sin mamma alldeles för sig själv är värdefulla! Mor och dotterdagar borde införas i allmanackan helt enkelt.

Aja, nu ska jag rota i frysen efter lite lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0