Nu, en ny vecka

Idag är det måndag och det innebar skola för min del.
Efter drygt 4 timmars sömn gick jag upp kl 6.00 med världens huvudvärk för att åka och gymma. Väl på gymmet blev det armar, axlar och rygg som fick arbeta och efter ett helt okej pass blev det frukost, och sen slutade jag. Jag skulle egentligen gått till vårdcentralen och vaccinerat mig efter skolan men det fanns absolut ingen ork för det så jag åkte hem istället. När jag kom hem däckade jag direkt och sov i 4 timmar till, så efter det var jag back to normal igen. Sen blev det käk och efter det bar det av till träningen. Efter 1,5 timmes träning så begav jag mig hemåt igen för att inte göra något alls under resten av kvällen!

Nu sitter jag och kollar på världens fulaste hem och kommer förhoppningsvis inte röra mig överdrivet mycket innan jag går och lägger mig.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0