och så var det måndag igen...

Jaha, idag är det alltså måndag och vad har jag gjort idag? hm, knappt något alls. Imorse var jag iof väldigt duktig och körde ett rätt jobbigt bålpass på morgonträningen. På matten gjorde jag några uppgifter som jag faktiskt fattade för en gång skull.
Slutade kl 11.00 och var hemma 12.00, då snackade jag en stund med mamma, sen hamnade jag i soffan med min nya bok, Fyrvaktaren. Somnade även en stund innan jag käkade mammas goda pastacarbonara innan träningen.

Nu är jag nästan nyss hemkommen från träningen och ska ta mig en välförtjänt dusch! I kväll händer inget mer, bara tv'n som får underhålla mig tills jag går och lägger mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0