Om det kunde vara som förut..

Bry er inte om rubriken, den är bara ett önsketänkande från min sida..

Idag har jag som vanligt varit i skolan och första lektionen bestod av EngelskaC prov, rätt svårt var det också, men tror ändå att jag satte en del. Det märker vi när vi får resultatet sen.
Efter provet hade vi rast i 40minuter och då pluggade jag matte, duktig som jag är. Lektionen som började 11.10 var fysik, och idag var det bara genomgång på det sista av kapitlet, så det blir prov om 2 veckor. På matten sen gjorde jag nästan inget för jag orkade verkligen inte så gick hem tidigare istället.
Vägen hem blev roligare än väntat, hade sällskap med pontus och pontus på tåget och vi hade riktigt roliga diskussioner och det var ju förstås trevligt!

När jag kom hem satte jag mig och kollade i KTH-katalogen som kom med posten, det börjar ju naklas högskola för min del. Och KTH som ligger i STHLM har ju den utbildningen jag vill gå (akitektur för er som inte redan visste) så det var lite intressant. Ska kolla upp lite mer om utbildningen imon på kunskap och framtidsmässan.

Nu sitter jag i min soffa med tända ljus runt omkring mig och myser i min ensamhet, tråkigt men sant.
Om en liten stund ska jag kolla på Hannah Montanah, äta mat och sen ge mig iväg till träningen.

Imon slutar jag redan efter morgonträningen 9.00 vill säga och vid 10.00 ska jag och mina klasskamrater besöka mässan så det blir nog en bra dag imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0