regn och rusk..

Nu är jag verkligen supertrött på det här höstvädret, det är en månad kvar till julafton och fortfarande 10grader varmt och det regnar hela tiden, åt alla håll och kanter! Man blir verkligen inte motiverad att göra något, speciellt inte på att plugga, för det är redan tråkigt som det är!
Aja har ju fått gjort lite idag iaf, en timmes fysikplugg, ett nästan färdigt engelsktCV och ett svenskt CV, inte illa pinkat trots allt.

Nu ska jag sätta mig och pilla lite med en födelsedagspresent till Sandra, den ska nämligen skickas idag, hoppas den kommer fram i tid bara.
Lite mat hade vart trevligt också, så får väl gå ner och ta en vända i kylen.

Dagen kommer väl att ägnas till plugg och deg så någon får jätte gärna störa!

Kommentarer
Postat av: sandra

åhhhåå :D heyyyy den dagen då jag kommer hem då kommer jag med massa shit till dig också!! :D

2009-11-25 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0