Regnet det bara öser ner..

Jah, ursch vilket fruktansvärt väder vi har, vilken tur att man kan gömma sig inomhus då och plugga massor av fysik. Har prov på torsdag och gick upp redan klockan 10 för att få ordentligt med tid att plugga. Nu är klockan halv två och jag har iaf pluggat 2 av de timmar jag varit vaken.
Nu börjar det dock vankas käk och sen beger jag mig in till stan för att mötta upp Andréa och co för att kolla New Moon, me like alot!!! Efter bion hämtar mamma mig och vi åker till Kungälv för jag ska lira match och lär inte vara hemma förrän tidigast 22.00.

Saknar min lilla älsklingsbajs Mikael också, men han ska jag tillbringa hela nästa helg med, längtar! Det är idiotiskt att göra lumpen i Sverige btw, ligga ute i skogen och bli blöt kan ju inte vara kul alls, och heter man Mikael Pettersson så är man en fara för sig själv och skadar sig hela tiden också. Aja, jag får pussa på honom om 5 dagar.

Nu kilar jag, ha en nice sönda eftermiddag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0