sista skolveckan

Nu går jag in på min sista skolvecka innan jullovet, riktigt skönt! Sen blir det två veckor på Universeum, riktigt roligt!
Idag har det varit en tröttisdag, det var sjukt jobbigt att gå upp och träna imorse, även om träningen gick helt ok. När matten började fick jag reda på att jag egentligen inte behövde gå på den, men duktig som jag är så gjorde jag ett test på första halvan av kapitlet och klarade alla uppgifter enkelt. Måste verkligen köra stenhårt med matten den här veckan så att jag klarar provet innan jul! Så matte är vad som kommer göras på eftermiddagarna den här veckan!
I övrigt idag så sov jag i över 3 timmar när jag kom hem från skolan innan det blev dags att åka till träningen. Lugn träning idag, genomgång inför SM bara.

Sen jag kom hem igen har jag bara degat, är fortfarande as trött, så ska nog dra mig mot sängen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0