Söndag

Idag har varit en rätt trevlig dag faktiskt! Vaknade vid 11.00 och begav mig ganska snabbt ner till Aranäshallen för att kolla när Aranäs HJ spelade steg2. Där träffade jag ett antal gamla godingar och kollade sedan när de spelade. Matchen kunde inte ha blivit mer spännade och med lite tur gick de vidare till steg 3, vilken tur!!

När jag kom hem vid fyra satte jag mig ner med matteboken och löste några uppgifter innan vi åt fin farsdagmiddag hela familjen, Entrecôte och klyftpotatis, mums!

Nu sitter jag och kollar på Ensam mamma söker tillsammans med Filip och Sofia, vi har riktigt trevlig här i TV-soffan.

Imorgon är det skola igen, morgonträning och matte står på schemat, sen blir det hem och sova innan träningen!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0