tuesday's grey and wednesday too !

Det är väl minst sagt vad man kan säga om vädret. Det suger. Det regnar och blåser åt alla håll och kanter och dessutom börjar det bli riktigt kallt ute, ursch det gillar vi inte.

Igår var det en helt okej skoldag, svenska, engelska och sedan möte på universeum. Det var jätte trevligt! När jag kom hem åt jag god lassange och sedan åkte jag till Staduim med pappa och Filip för att kolla efter div grejer. Kom hem med chockrosa långkallingar, extremvarma skidvantar och en super snygg burton mössa!
Därefter åkte jag till träningen, tränade och åkte hem igen.

Idag var det fruktansvärt jobbigt att gå upp, även om jag t.om hade en halvtimmes sovmorgon. Ingen morgonträning idag vill säga, utan istället nationellaprovet i svenskaB. Efter 3,5timmars skrivande och 7 fyllda A4 sidor var jag klar, och tur var väl det, för jävlar vilken skrivkramp jag hade. Sen slutade jag för dagen och behöver inte gå till skolan förrän på måndag. Känns skönt att få två lediga dagar nu så att jag kan sätta mig ner och göra klart lite inlämningar inför nästa vecka. Idag blir det dock inte mer pluggande, är fruktansvärt otaggad och ändå har jag gjort lite fysik, duktigt måste jag säga. Ingen träning ikväll heller så det blir en helt träningsledig dag, det behövs. Eftermiddagen och kvällen tillbringas antagligen framför tv'n om jag inte får för mig något annat.

Imorgon är jag som sagt ledig men dagen kommer att tillägnas skolan ändå. Ska se till att äntligen göra klart mitt engelska CV och även plugga lite mer fysik.





Min jätte fina mössa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0