Världens bästa

Jadu Sandra, nu får du blunda om du vill!
Det är sjukt det där med bästa vänner, du bor på andra sidan jordklotet och trots det så står du mig fortfarande närmast av alla. Varje gång jag läser nått i din blogg eller att vi snackar via msn/facebook är det som om du sitter brevid mig och snackar, precis som förut. Det är en jävla tur att internet finns, för annars hade jag nog gått och blivit deprimerad.
Det är underbart att läsa i din blogg om hur bra du mår och att ditt självförtroende kommit tillbaka. När du är lycklig är jag lycklig, även om jag saknar dig.

Nu fyller du 19 om en vecka också, och för första gången på 12år kan jag inte fira med dig och höra dig säga " nu är jag äldre än dig i 34 dagar". Hoppas iaf att du får världens bästa 19års dag, ska försöka få skickat din present i tid så du får njuta av lite svenska läckerheter också.

Hoppas att du får chansen att komma hem och hälsa på snart, hade varit grymt kul! Då får vi ta och gå ut och festa, för det behöver jag! Fast du får ju hålla dig nykter efter förra veckans incident.
Och så hoppas jag innerligt att jag har råd att åka till dig efter studenten, vore hur kul som helst!

Aja, Du är världsbäst och inget kan ändra på det !
ÄLSKAR DIG, Sandra Malin Maynard! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0