Värre en Kisse..

Nu har jag hittat läskigaste snubben ever..

Jag tror ju knappast att någon av er som läser min blogg har sett reality serien "Ullared" som går på femman, men om ni har det så vet ni att i det senaste avsnittet var det en blond kille med namnet Mattias med. Superbög som var där och shoppade med sin fjortismamma. Aldrig har jag garvat mer åt en bög, ursch hemskt.

Iallafall, den här killen har ju såklart en blogg också, som jag tänkte länka till bara för att ni måste se den..
http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

Någon får gärna lära mig hur man länkar youtubeklipp på ett snyggt sätt, men eftersom jag för tillfället inte kan det själv så får en vanlig länk räcka. Den här länken går till snubbens musikvideo, hel creapy verkligen, men se den för all del !!
http://www.youtube.com/watch?v=bTzrdac05Wk&feature=player_embedded

Den här killen är enligt mig mer underhållande/värre än Kissie, hon har blivit alldeles för förutsägbar, står ju jämt samma saker, visst det är kul att läsa men ändå.. Aja kolla in killen, hur läskig som helst =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0