091006

Ett kort inlägg innan träningen...

I dag började jag 10.20, hade svenska, engelska och sedan matteprov.. Det kändes som matteprovet gick bra iaf så ett godkänt blir det iaf (minst).

Kom med tåget kl 16.00 och typiskt mig är att när jag har som mest bråttom träffar jag alltid folk. Idag stod först Linus för snacket, var ju bara tvungen att stanna och snacka lite. När jag väl kommit därifrån träffade jag Mathias, en klasskamrat från högstadiet, och gud va längesen vi snackade. Han hade massor av kul att berätta och synd att man inte har mer tid att träffa folk på.
När jag väl kom hem, skyndade jag mig till datorn för att skriva klart en svenskauppsatts som skulle lämnas in idag. När den äntligen var klar käkade jag, och nu är det dags att åka till träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0