091021

Och så har halva veckan gått igen. alldeles för jobbig skoldag idag och jag är fortfarande vaken, ursch.

Löpning 7.30 i skatås en onsdagmorgon är väl inte drömmen, men jag överlevde, trots att jag var fruktansvärt trött efter att ha kommit hem så sen efter träningen igår. Löpningen i morse bestod av:
2,5km uppvärmning, 3x5min intervaller, 8st backe och till sist löpning tillbaks till skolan, jobbigt men skönt efter faktiskt.

På fysiken sen fick vi en rätt lång inlämningsuppgift tills efter lovet, som jag gjorde klart direkt efter på håltimman, så nu är en uppgift ur världen.

Efter min 2,5 timmes håltimme (slutar egentligen direkt efter fysiken) så hade vi första miniseminariet för projektarbetet. Det gick bra och vi slutade 14.50.
Kom hem och har inte gjort mkt sen dess, sitter nu och snackar med Andreas och väntar på true blood som börjar om en timme.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0