Andreas och Sandra - mina amerikanska darlings

Har för första gången sen i maj pratat med Andreas, och nu menar jag inte msn, utan skype, och gud vad han är rolig, alltid lika kul att prata med. I hela 40minuter hann vi prata innan tidskillnaden gjorde sig påmind och det var dags för honom att äta och hinna med saker man gör på dagarna. Aja, det är tur att internet finns så man slipper tappa kontakten bara för att folk man älskar flyttar till andra sidan jordklotet!  

Fick även lite kontakt med Sandra idag, facebooktchatten är faktiskt bra att ha ibland. Så har suttit och snackat med henne där en stund och på lördag blir det mer snack, fast då i telefon. Jösses vad mycket jag saknar min älskade brud va! 12års vänskap försvinner inte så lätt. Sandra, du kmr få hål i huvudet när vi snackat, för jag är sååå nyfiken på ditt amerikanska liv.


Bäst i test <3


Vänskap<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0