Fredag-Lördag

Igår kom världens bästa Lidköpingskillar ner och hälsade på, Marcus, Adam och Tobias. Vi började dagen med en runda i GBG som innehöll både shopping, pingviner och mat. Därefter åkte vi hem till mig och degade en bra stund innan vi åkte in till GBG igen för att gå till Trädgårn. Men efter att ha stått i kö i över en timme utan att ha rört oss mer än 3meter så tröttnade vi och drog hem istället, rätt gött de också efter våran fartfyllda dag.

Imorse (förmiddags) körde jag upp de stackarna för att jag tyckte det var dags för dom att vara lite sociala. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning innan vi åkte ner till Kungsmässan för dom ville kolla T12 innan dom skulle ta tåget hem. Dom shoppade loss rejält och åt donken. Sen sa vi hejdå på stationen och jag åkte hem igen.

TACK KILLAR FÖR 2 UNDERBARA DAGAR !

När jag kom hem tog jag en löprunda på drygt 3km och idag blev det verkligen en rush runt, jävlar vad benen gick. Behövde rensa huvudet lite för just nu är mitt liv rätt så mkt upp och ner, och jag gillar verkligen inte det.
Duschade för en stund sen och sitter just nu i soffan och filosofierar.
Ikväll ska mamma och pappa ha gäster och jag ska vara hemma och vara trevlig.
PoK och glad Allahelgona!













 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0