fredag

visst rubriken gäller inte, eftersom klockan nu är 7minuter efter midnatt, men shit the same.
Min fredag har varit bra, väldigt kort känns det som, även om jag gick upp 05.40 imorse. Morgonträningen var väldigt intressant med spänst och snabbhet i friidrottenshus. Roligt att göra något annat än bara gym och löpning när det är fys. Efter morgonträningen tog vi vagnen tillbaks till skolan och åt frulle.
Hamnade sen, som vanligt i bibblan och pluggade matte, shit vad man inte kommer ihåg derivatorna från C/D-kursen, aja det löser sig, vi blev ju klara med läxan iaf. Efter håltimman hade vi en stunds svenska där Lena gick igenom mer till nationellaprovet, är rätt lugn inför vad som komma skall, men hinner nog bli stressad en och två gånger eftersom det är så långt kvar.

Kom hem vid 15.30 och slängde mig på sängen, jösses vad trött jag var. Somna som en stock och vaknade inte förrän 18.20 när det ringde. Var svinhungrig när jag gick upp och ställde mig och gjorde tacos till mig och pappsen, det var riktigt gott. Sedan avnjöt vi Nicklas Hockers tolkning av "let this party get started" i idol (och även Doobidoo). Hocker fortsätter regera och höll sig stadigt kvar även ikväll, det gillas skarpt! Tycker även Mariette är fruktansvärt grym, gillar den bruden!

Efter Idol åkte jag och hämta brorsan och sedan hamnade jag här.
Nu är det dags för sängen också!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0