Hos älskling

Ingen update igår, men var inte hemma förrän halv nio igår kväll. Dagen började med uppgång vid 8 för att göra sig i ordning och sedan sätta sig i bilen för att åka de 2 timmarna upp till Lidköping. Det var begravning och det var nog det hemskade jag varit med om, känsloladdat och sorligt! Efter begravningen och minnesstunden hade jag iaf hämtat mig och hela familjen begav sig hem till farmor och farfar. Dit kändes det jobbigt att åka eftersom farmor och farfar är gamla och sjuka. Träffade Marcus en stund innan det blev dags att åka till Lisebergshallen för att spela match mot Kungälv i div1. Matchbetyget blir inget vidare, något hände i halvlek, vi tappade allt och åkte på storstryk. Aja jag satt på bänken hela matchen (förutom två straffar)så kan inte säga så mycket. Kom hem och degade och gick sen och la mig vid halv tolv. Vaknade sent idag, vid tolv och har inte gjort mkt idag. Städat mitt rum och varit och handlat med mamma. Träffade Jonna på kungsmässan och gick en stund med henne också. Sen åkte jag hem och dega innan jag bestämde mig för att våldgästa Mikael, nu sitter jag och lirar GH med Robin och PJ, för att vara andra gången någonsin så har det gått ganska bra, men ska ta och leta upp lite käk, för nu börjar magen kurra. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0