inte vilken tisdag som helst..

..nepp, för idag är det den 20oktober och det innebär 8månader med älsklingen. Tråkigt nog så kommer han inte hem förrän efter lovet så jag får fira ensam. Aja, jag överlever.

Idag då, så var det jääääätte jobbigt att gå upp ur sängen när klockan ringde 8.15, ursch. Men kom iaf iväg och var på skolan långt innan vi började (som vanligt). Skolan idag bestod utav svenska där vi inte gjorde något alls, håltimma, engelska där vi inte gjorde något heller. Eftersom matten var inställd så slutade vi här och det var alldeles lagom. Var i KBA innan tre och promenerade till kungsmässan för att hämta mina skor som vart inne för omklackning. Men kom ju så klart inte hem med bara mina skor, utan även en stickad oversizetröja från gina och ett par glansiga leggings fick följa med hem. Aja nu har jag äntligen köpt det jag vill ha så nu kommer pengarna få stanna på kontot ett tag.

Ska alldeles strax äta och sedan åka och jobba vid 18.00. Direkt därefter åker jag och tränar i Grevegårdsskolan som jag antagligen inte hittar till, tummen upp för det! Kommer inte hem förrän efter 23.00 ikväll och då blir det bums i säng.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0