Lediga tisdag

Eftersom jag var ledig idag tänkte jag göra lite vettiga saker.
Blev väckt halv 11 utav mamma som skulle till jobbet och även Marcus som tyckte jag skulle vakna. Åt en lyxig frukost bestående av mannagrynsgröt, mums!
Efter att jag gjort mig i ordning bestämde jag mig för att ta tag i lite skolarbete och efter 2 timmar var jag faktiskt klar med allt jag hade att göra, både engelskaläxan och svenskainlämningen.
Då var klockan nästan två och jag bestämde mig för att gå ut i det fina höstvädret och göra lite ärenden. Gick ner till optikern och beställde en tid för årskontroll av linserna, hade fått påminnelse från dem så imorgon ska jag dit och checka ögonen.
Efter besöket hos optikern hamnade jag på kungsmässan, behövde en borste att ha i träningsväskan eftersom min gamla försvunnit. Så det köpte jag. Hittade även mina drömboots, som jag har letat efter länge, varje gång jag sett dem har min storlek varit slut, men nu så! Skulle egentligen behövt en Bh och lite annat smått och gott, men orkade verkligen inte prova något så gick hem igen.

Åt mat för en stund sen och sitter nu och inväntar träningen med hjälp av canadas next topmodel.


Nya bootsen, kärlek vid första anblicken <3





PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0