Måndag

Ursch, hela dagen har gått och jag har verkligen inte gjort något kreativt alls. Jag började dagen med en rejäl frukost i sällskap av Filip och Sofia. Därefter slog jag mig ner framför datorn för att börja skriva på mitt tal till svenska nationella, det tog 1,5 timme iaf, men det är fortfarande lite för kort tror jag.  Aja får fila på det senare.
Efter detta tog jag i tu med projektarbetet och läste igenom hela häftet med information och skrev loggbok, så duktigt av mig!
Sen orkade jag inte plugga mer utan degade framför datorn istället..

Framåt 18.00 åkte jag till jobbet och gjorde det jag skulle och var hemma igen till 20.00. När jag kom hem igen pratade jag med Marcus i telefon i nästan en halvtimme, värst vad vi hade mkt att snacka om, vi planerade iof inför fredagen, då han och polarna kommer ner och hälsar på.

Aja, resten av kvällen har jag suttit framför tv'n och kollat på my name is earl och scrubs, det är nice.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0