måndag

Jaha, då var det en ny vecka full av nya utmaningar...
Idag hade vi första handbollspasset i skolan, riktigt skönt att börja lira där också. Träningen gick bra men min hals tyckte inte alls om träningen och när det blev en stunds intervalllöpning sa den ifrån, jag fick blodsmak i munnen och börja hosta som en galning. Aja, kul var det iaf!

Som vanligt på måndagar har jag bara matte, idag fick jag hjälp med det sista inför morgondagens prov innan jag drog mig hemåt vid 11.20. Kom vid 13.00 och sedan dess har jag inte gjort särskillt mycket. Dock har jag ändå hunnit med att äta mat, läsa igenom engelskaläxan tills imon och skriva i träningsdagboken. Ska ta och plugga lite matte senare och verkligen försöka vara ordentligt förberedd till provet för en gångs skull.

Nu har jag inget mer vettigt att skriva så..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0