Nu är jag nöjd!!!

Idag har vart en bra dag, fast min förkyldning förstör ju lite för jag blir trött och seg av den. Men men..
Eftersom det är onsdag så innerbar ju det som vanligt morgonträning och den här veckan är det extra kul eftersom det är målvaktsträning varje pass! Efter vårat 45min pass så var det dags för fys. Vi hade lite stationsträning med fotarbete och medicinboll och träningen avslutades med några nivåer av biptestet, urscha! Och jag fick kramp i mina vader igen, gud jag blir tokig, jag gillar inte mina vader just nu, blää!

Aja efter träningen blev det frulle och fysik som vanligt och därefter begav jag mig hem till min säng!
Sov en bra stund innan jag åkte till ortopedteknikern och fick mina skoinlägg sen hem för att äta lite. Vid sex begav jag mig hemifrån igen för att lämna in ett par skor för omklackning samt en linskontroll hos optikern.

Gjorde precis klart sista uppgiften på matteläxan och trots att den var flaggad (extra svår) så klarade jag den, nästa helt utan pappas hjälp! Jag tror nog jag börjar förstå det nya kapitlet, det är lite klurigt men jag är fruktansvärt nöjd över att jag klarade en svår uppgift!! Nu är min dag räddad!

Kvällen spenderas utan mer plugg och framför tv'n. Det blir andra avenyn och True blood innan jag går och lägger mig!


Dagens outfit (jag ser mega tjock ut, haha)


Tunika- mammas
Stickad tröja- Gina tricot
Skinnjacka- Kajs
Halsduk- HM
Jeansleggings- Zara
Boots- Vagabond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0